Geleneksel Pazarlama ve Dijital Pazarlama


Geleneksel Pazarlama ve Dijital Pazarlama

Dijital pazarlamayı, geleneksel pazarlamadan ayıran en belirgin özellik adından da anlaşılabileceği gibi; pazarlama sürecinde dijital kanalların kullanılıyor olmasıdır.
Dijital Pazarlama: Bir firma veya markanın, dijital ortamda pazarlanma sürecidir. Günümüzün yeni pazarlama mecrası olarak değerlendirilen dijital pazarlama; radyo, televizyon ve gazetenin aksine daha interaktif yöntemleri kullanır. Tüketici ile etkileşim halinde olan dijital pazarlama yöntemleri gün geçtikçe yenilikçi yaklaşımlarla güncellenmektedir.

Geleneksel pazarlama eski konumunu kaybetmiştir. Entegre reklamcılık ile tüm medya kanalları birbiri ile konuşmakta, hepsi kıyaslanabilmekte, ve ölçülebilmektedir. Yeni dünya düzeninde tüketici üzerinde zorlama, ürün üzerinde abartı, bilgi üzerinde yönledirme çabası yoktur. Bilgiye ulaşmak kolay, rekabet yoğun ve tüketici sınırsız opsiyon arasında kendi kararını kendi verir.

Dijital sektör platformu giderek haber, alışveriş, eğlence ve sosyal etkileşimin bir arada yaşandığı geniş kapsamlı bir ortama dönüşmektedir. İnsanlar güvenebilecekleri bir marka, ürün ve hizmet talep etmektedir. Ayrıca artık tüketiciler ürün ve hizmetini satın aldıkları firmaları tanımak bu firmalarla birebir iletişim kurmak, karşılıklı etkileşim içerisinde bulunmak istemektedir. Tüm bu aşamalarda dijital pazarlama sizi ve firmanızı hedef kitlenizin gözünde prestij sahibi bir konuma getirebilir.

Bizde;
Dijital dünyayla yürüyen, geride kalmaktan haz etmeyen, sizin için en yapıcı çözümü en etkili şekilde hayata geçiren, dinamik bir dijital reklam ajansıyız!