Dünden Bugüne Sosyal Medya
Sosyal medyanın artık sohbet veya mizah ortamından uzaklaşıp aşırı şekilde yapılan eleştiriler ile tadını hafiften kaçırmaya başlamıştır. Konya reklam ajanslarının yaptıkları işleri sosyal medya üzerinden insanların beğenisine sunması yapılan işi eleştirilere açık hale getirmekte. Eleştiriler kimi zaman gözden kaçan hataları açık edebilir. Bilgisayar ve akıllı cihazlarda sosyal medyada çok vakit geçiren kişiler bu hatalara daha çabuk ulaşıyor.
Grafix Reklam Ajansı olarak bugüne kadar ele aldığımız işlerde hata payını en aza indirmeye çalışarak iş yaptık. Ancak hatasız yapılan bir işin olmayacağı gibi eleştirilerden nasibini almamış bir iş de söz konusu olamaz. En iyisi bu oldu dediğimiz işlerde dahi eleştirileri duyarak daha da geliştirilebilir olup hatalarımızın olabileceğini anladık.
Sosyal Medyanın Günümüzdeki Değeri
Sosyal medya her geçen gün daha fazla kullanıcıya hitap ediyor ama oluşan kirliğin önüne geçemiyor. Sosyal medyanın her geçen gün kazandığı kullanıcı sayısının artmasıda buna bir örnek olarak gösterilebilir. Sosyal medyanın kazandırdıkları kaybettirdiklerinden çok olduğu için göze çarpmayabilir, ancak işimize yönelik kaybettirdikleri, sosyal medyanın eskisi kadar tutulmadığının ve en azından sektörümüzde sosyal medya reklamcılığının değer kaybettiğini söyleyebiliriz. Sosyal medya kaybettirdiklerinden yeterince bahsettik ancak kazandırdıklarınıda göz ardı etmemek gerekiyor.
Sosyal medya günümüzde kullanıcısının artması eleştirilerinde artması demek. Bunu söylerken dikkat etmemiz bi’şey var insanlara ulaşmanın ve reklam yaparken daha büyük bir kitleye ulaşmayı getirdiği kolaylıkların başında gösterebilirdik. Sosyal medyada ulaşılan kitlenin hayli fazla olması nedeniyle bu platformlarda verilen reklamın bir web sayfasında verilmesinden daha fazla verim alınabilir. Sosyal medyada verilen reklamlar ile markanızın popülerliği artarak sitenize bir akım yapılabiliyordu. Son zamanlarda google arama motorlarında sosyal medyadan bağımsız aramaları da öne çıkardığı için sosyal medya, değerini gittikçe kaybetmekte. Sosyal medyada reklam vererek sitenizi üst sıralara çıkarabilme devrinin yavaştan kapanmaya başlaması daha fazla insana hitap ederken daha uzun bir yol izlemeyi gerektiriyor.